Sattui pieniä vahinkoja tänään, sain tietooni muutamia ikäviä asioita joita kaverille oli tehty. Hän oli tietenkin ihan murtunut, mutta asiasta otettiin selvää ja lopulta kaikki oli okei.

Eilen olikin vähän pahempi päivä. Välit erittäin hyvään ystävään meinasivat katketa kokonaan, minun toilailujeni takia. Pyysin kuitenkin vilpittömästi anteeksi ja hän teki samoin. Lopulta kaikki sujui todella hyvin taas, vaikka päätä alkoi jo painaa kouluviikko.

Menen joka päivä kahdeksaan, joka alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. Vielä koulut loppuun asti kahdeksaan, sellainen viimeinen jakso luvassa. Tämänhetkinen tilanne on niin väsynyt jo, että pahoittelen, mikäli teksti alkaa menemää epäselväksi.

YAY ! Olen väsännyt kohta 3 kuukautta yhtä tiettyä tarinaa ja tänään sain sen käännettyä jo loppusuoralle. Sivuja on kertynyt vain vaivaiset 66 ja lopun pitäisi mahtua kahdelle sivulle. Onnellinen hymy kasvoilla. Olen nimittäin työstänyt tätä juttu jo vaikka kuuuinka kauan. Piirtääkin pitäisi. Olen luvannut itselleni tehdä piirroksen junaradasta, joka valmistuu aika hitaasti. ;D Olen tehnyt varmaan 6 eri luonnosta siitä, mutta mikään ei miellytä silmää, joten taidan lähteä suoralta pohjalta tekemään sitä. Pitäisi myös piirtää kaverille.

Hmph. Huominen vielä koulua, luojan kiitos vain 4 tuntia. Ja sitten kotiin dataamaan. : >